Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website.
Dit keer een artikel over digitalisering. In vervlogen tijden kon dat nog een keuze zijn. In 2005 schreef de redactie van Hospitality Management over de invoering van digitale televisie. Was dit het nieuwe digitale snufje waar de hospitaltybranche op móest instappen, of één van de vele nieuwe ontwikkelingen die weinig impact zouden maken?
Zestien jaar geleden zei Jos Ruijs, voorzitter van de commissie nieuwe media Koninklijke Horeca Nederland en directeur van Golden Tulip Figi in Zeist, hier het volgende over. "In wezen is het digitale gebeuren voor hoteliers niet attractief. De kosten zijn hoger dan de baten. We merken ook dat de mensen er niet echt warm voor lopen."
Dossier 30 Jaar Hospitality Management
In het dossier '30 Jaar Hospitality Management' bundelen we spraakmakende verhalen en interviews uit vervlogen tijden. Het dossier bezoek je via deze link.