Dinsdag vond in het Bilderberg Parkhotel in Rotterdam traditiegetrouw het evenement ÂHaring in het Park plaats. De haring van haringvangst 2009 werd in samenwerking met Schmidt Zeevis op feestelijke wijze gepresenteerd en de aanwezige gasten konden deze haring proeven. Tijdens het evenement overhandigde de directeur van Schmidt Zeevis, Marcel van Breda, een cheque aan de We Care Foundation; een stichting die samen met de horeca geld inzamelt voor goede doelen die zich inzetten voor mensen voor wie gastvrijheid geen normaal begrip is.
Schmidt Zeevis heeft hiertoe het afgelopen jaar een deel van de opbrengst van alle verkochte haringen apart gezet. Ambassadeur Ruud Baljé van de We Care Foundation was zeer verheugd de cheque van 4389,90 euro in ontvangst te nemen.
"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/438990-euro-voor-we-care-tijdens-haring-in-het-park/
4389,90 euro voor We Care tijdens 'Haring in het Park'
9 juni 2009