Autoverhuurbedrijf SIXT en hotelketen Accor kondigen een strategisch partnerschap aan. Deze alliantie van twee prominente Europese bedrijven binnen de toeristische sector zal wereldwijd gratis voordelen bieden voor gasten en werknemers van Accor. Ook zal de samenwerking de wereldwijde merkzichtbaarheid voor SIXT bij zakelijke en recreatieve klanten vergroten.
Als onderdeel van de langetermijnsamenwerking kunnen ALL-leden (het loyaliteitsprogramma van Accor) punten verzamelen voor het loyaliteitsprogramma wanneer ze een huurauto boeken bij SIXT. De ALL-leden profiteren van pakketten van 200 tot 500 punten die worden toegevoegd aan hun bestaande aantal ALL Rewardspunten na een boeking bij SIXT. Dit geeft de ALL-leden meer mogelijkheden om te genieten van de vele voordelen van het ALL-ecosysteem.
"Ik ben verheugd om samen te werken met Accor. Dit strategische partnerschap is een alliantie van twee sterke merken die elkaars betekenis verder zullen vergroten: Twee topmerken in de toeristische sector bundelen hun krachten om voordelen te creëren en verder te groeien. In de toekomst zal SIXT de vertrouwde mobiliteitspartner zijn voor de ALL-leden", aldus Regine Sixt, Senior Executive President International Marketing, Sixt SE:
Mehdi Hemici, SVP Business Development & Partnerships namens Accor, voegt daaraan toe: "Wij zijn zeer verheugd om samen te werken met SIXT. Deze samenwerking brengt twee belangrijke spelers in het toerisme samen die beiden voortdurend streven naar het verbeteren van hun loyaliteitsprogramma's en het creëren van voordelen, met een hoge toegevoegde waarde voor de leden. Onze relatie met SIXT zal ons lifestyle loyaliteitsprogramma ALL - Accor Live Limitless versterken en onze "Augmented Hospitality" strategie verder tot leven brengen."
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.