De podcast Heart of Hospitality maakt deel uit van een pan-Europees B2B-platform dat onder dezelfde naam opereert en is opgericht om de verhalen uit de horecabranche te vertellen. Accor nodigt alle mensen die werkzaam zijn in de horeca uit om hun verhaal te delen via #heartofhospitality.
De eerste serie podcasts verwelkomt zowel bewezen leiders binnen de horeca als toekomstige leiders die aan het begin van hun carrière staan om te praten over gastronomie, de glamour en toekomst van de horeca, de rol van vrouwen binnen de horeca de ontwikkeling van een duurzame branche.
De pan-Europese campagne en branchepodcast is gelanceerd als hommage aan de hart en ziel van de sector: de mensen. De horeca belichaamt een groot deel van wat iedereen het afgelopen jaar het meest heeft gemist: reizen, bars, restaurants, wellness, ervaringen, verkenning, ontdekkingen, verbindingen en, het cruciaalste, de mensen. De nieuwste campagne van Accor, Heart of Hospitality, hoopt de branche te herenigen door deze geliefde sector en de mensen die het zo bijzonder maken te steunen.
“Het hart is waar onze industrie op is gebouwd”, aldus Duncan O'Rourke, CEO van Accor Noord-Europa. “We zijn een bedrijf dat om mensen draait, dat is het enige dat telt in onze branche: mensen - onze mensen, onze partners en onze gasten. Elke horecazaak is gebouwd op de dagelijkse inzet, hun hart en ziel, van gepassioneerde, creatieve en hardwerkende mensen. Elk persoon, elke gast of elk talent dat een hotel of andere horecagelegenheid binnenstapt, zoekt een ervaring, een emotionele verbinding met een persoon of moment. Daarom is onze branche zo belangrijk en daarom is het zo gemist in de afgelopen achttien maanden. Het is een branche die geeft om haar gasten. Gastvrijheid doet ertoe omdat het een hart heeft.”
De campagne, bestaande uit een campagnewebsite met inspirerende levensverhalen en een unieke horecapodcast, zal een stem geven aan de mensen uit de branche. Zowel aan degenen die deel uitmaken van de Accor- gemeenschap als degenen die werkzaam zijn in andere takken van de horeca.
Heart of Hospitality Podcast
Als onderdeel van de Heart of Hospitality-campagne lanceert Accor een unieke podcast onder dezelfde naam. De podcastserie wordt gehost door Duncan O'Rourke, CEO Accor Noord-Europa. De eerste serie verwelkomt toonaangevende experts als MPS Puri en Filip Boyen. Volgende onderwerpen zullen voor nu aanbod komen:
Gastronomie en de glamour van de horeca
De toekomst van de horeca: jong talent en onderwijs.
Vrouwen in de horeca.
De epicuristische levensstijl: in gesprek met chef-koks.
Build Back Better: duurzaamheid in de horeca.
Luxereizen: Filip Boyen over reizen na COVID-19.
In de eerste aflevering wordt Duncan O'Rourke vergezeld door oude vriend en vermaard horecaondernemer MPS Puri, om te praten over de kunst van gastronomie en de glamour van de horeca. MPS Puri deelt de ervaringen die hij opdeed tijdens de vijf decennia die hij werkzaam was als veelgevraagd F&B-consultant in een branche die hij “het sexyst deel van het hotelwezen” noemt.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.