Nonius en IHG werken samen om state-of-the-art internetverbindingen en interactieve tv-systemen aan te bieden in het nieuwe
kamerconcept in Brugge.
*Productief verblijf*
The Intercontinental Hotels Group (IHG) heeft de gastenkamerbeleving in het Crowne Plaza Brugge, België, in samenwerking met Nonius een nieuwe dimensie gegeven. De accommodatie is 24/7 open en voorziet een groot aantal leisuregasten van alle gemakken om van een relaxt en productief verblijf te kunnen genieten.
*Comfortabel werken*
Vanaf nu kunnen de gasten in een unieke kamer verblijven, waarin allerhande technische snufjes van Nonius verwerkt zijn. Connectiviteit staat voorop, waarbij entertainment, aandacht een comfortabele 'workspace' en een goede nachtrust voorop staan.
*Razendsnel internet en een ultieme tv-ervaring*
NONIUS.TV is een ultieme hotelervaring met betrekking tot in-room entertainment en media. NONIUS.HSIA zorgt voor een razendsnelle internetverbinding. Dit gecombineerd met een 42 inch LG tv, maakt het verblijf voor de gast zeer aangenaam. De kamers zijn bovendien soundproof, zodat de gast ongehinderd kan werken of uitrusten.
*Forse investering*
Nonius timmert binnen de hotellerie flink aan de weg; onlangs kreeg het bedrijf een kapitaalinjectie van 11 miljoen euro. Het bedrijf verwacht in 2015 een niveau van 7 miljoen euro aan omzet te behalen. Inmiddels zijn wereldwijd zo'n 110.000 hotelkamers voorzien van de technologie van Nonius.
Advertorial: IHG werkt samen met Nonius
17 september 2015