Waarom lukt het de huis-, tuin- en keukenmens zonder horecadiplomaÂs om via twitter een restaurant binnen een week vol te krijgen? En waarom lukt het horecaondernemers niet?
De Association of Food and Beverage Management organiseert op 18 maart de bijeenkomst ÂSocial FoodÂ. Er wordt vanuit de praktijk stilgestaan bij de vraag waarom social media niet meer weg te denken is uit ÂF&B-land en wat voor omzetkansen dit biedt. Tijdens deze bijeenkomst spreken mensen met lef, die een andere insteek hebben dan wat er op school wordt geleerd en waarvan tien jaar geleden niet werd verwacht dat juist deze mensen de grote concurrent zouden worden.
De sprekers "@AstridsTaste":https://twitter.com/AstridsTaste, "@Eetschrijver":https://twitter.com/eetschrijver en "@Esfactory":https://twitter.com/EsFactory laten zien wat de invloed is van social media, zowel in de hospitalitysector als op een eigen, persoonlijke F&B toekomst. Kansen zijn er, maar welke zijn het nou precies en hoe benut je die. Hoe genereer je door Âsocial te zijn uiteindelijk economische waarde?
De bijeenkomst vindt plaats in het Hilton Royal Parc Soestduinen. Rob Captijn zal de dag voorzitten, en F&B Professional of the Year 2013, Iris den Dekker, staat paraat als gastvrouw. De bijeenkomst is bedoeld voor leden van de AF&BM, en F&B eindverantwoordelijken die nog geen lid zijn, maar wel interesse hebben in de AF&BM. Meld je in het laatste geval "hier":mailto:info@afbm.nl aan.
AF&BM organiseert Social Food
19 februari 2013