Albatros Hospitality

1 januari 2012
Albatros Hospitality

Albatros Hospitality is de schoonmaakpartner voor hotels. Sinds 1974 verzorgen zij op professionele wijze de schoonmaak in hotels, verspreid door heel Nederland. Sinds kort heeft Albatros Hospitality de grenzen verlegd en zijn ze gestart in België. Zeven dagen per week maken zij duizenden hotelkamers en overige voorzieningen in hotels schoon. Albatros Hospitality levert een professioneel, flexibel en (kosten)effectief schoonmaakconcept afgestemd op uw organisatie en uw wensen.

Schoonmaken is en blijft mensenwerk. De mensen van Albatros Hospitality zijn stuk voor stuk gedreven. Trots op hun werk en trots op Albatros. Zij beseffen de waarde van een schoon hotel en een tevreden gast. Vanuit de Hospitality-gedachte zullen zij er alles aan doen om voor u het verblijf van de gast naar tevredenheid te laten verlopen. Anders gezegd; uw gast is de gast van Albatros.



*Standaardisatie is van belang*
In 1974 is Albatros begonnen met schoonmaakwerkzaamheden in Grand hotel de Cocagne in Eindhoven. De organisatie was haar tijd ver vooruit doordat de werkwijze van Albatros tot in het kleinste detail gestandaardiseerd was. Tot op de dag van vandaag wordt door Albatros nog steeds conform deze standaardisatie gewerkt waardoor de communicatielijnen, schoonmaakmethodieken, materialen, middelen en kleding van alle medewerkers gelijk zijn.

*Over (de) Albatros*
De Albatros is een zeevogel waarvan de vleugels de grootste spanwijdte hebben van alle vogels op de wereld. Hiermee kan de Albatros op efficiënte wijze lange afstanden afleggen en heeft zij een enorm groot uithoudingsvermogen. Deze vogel werd dus met recht gekozen als naam en symbool voor de organisatie. Inmiddels werken er meer dan 1500 medewerkers binnen de organisatie verspreid over heel Nederland en België. Met een uitgebreid dienstenpakket afgestemd op de behoefte binnen de hotellerie. Een groeiend bedrijf met een nieuwe naam sinds 2012: Albatros Hospitality.



Binnen Albatros zijn er 4 kernwaarden die aan de grondveste liggen van de bedrijfscultuur. Deze kernwaarden zijn principes die de besluitvorming beïnvloeden en bepalen hoe Albatros handelt.
Respect, Ambitieus, Goed voor elkaar en Specialist.

*Core Business*
Hoteliers willen zich vooral richten op hun core business, namelijk het verhuren van hotelkamers.Albatros Hospitality is een professionele en betrouwbare partner waarmee een samenwerking kan worden aangegaan om de hoteliers te ontzorgen. Dit doel wil Albatros bereiken door een totaalpakket van diensten binnen de hotellerie aan te bieden.

Elk hotel is uniek en heeft haar eigen behoeften en wensen. Daarom vindt Albatros het belangrijk om samen met u een schoonmaakconcept op maat te maken. Zij kunnen op uw verzoek uw complete housekeeping verzorgen. Albatros Hospitality biedt maatwerk door haar uitgebreide dienstenpakket. De medewerkers maken alle ruimtes schoon zoals u het graag ziet. Tot in het kleinste detail; elke dag opnieuw.




Albatros Hospitality heeft een dienstenpakket afgestemd op de hotellerie:

* Management van Housekeeping
* Kamer- en appartementonderhoud
* Onderhoud van openbare ruimtes
* Verzorging van de minibar en koffie- theevoorziening
* Schoonmaak van professionele keukens
* Reiniging van zwembaden en wellness
* Tapijtreiniging en vloerreiniging
* Specialistische reiniging
* Stewarding
* Roomservice attendants



*Bedrijfsgegevens*
Adres hoofdkantoor: Spegelt 6, 5674 CD Nuenen
E-mailadres: "info@albatroshospitality.com":mailto:info@albatroshospitality.com
Website: "www.albatroshospitality.com":http://www.albatroshospitality.com
Telefoonnummer: (040) 290 76 76
Faxnummer: (040) 290 76 68


Overig nieuws