Supperclub vernieuwt haar naam door de komst van een nieuw horecaconcept. Het bedrijf tot voor kort bestaande uit vier onderdelen: het restaurant, de club, de cruise en clothing - opent binnenkort een boutique hotel. De Supperclub als hoofdmerk gaat daarom verder als SUPPER.
Dit jaar bestaat de Supperclub 30 jaar en dat viert de populaire club met een nieuwe horeca-aanwinst: het SUPPER Hotel. Deze stap past binnen de missie om een unieke lifestyle experience te maken die verder gaat dan de club, de cruise en het restaurant. Een koers die sinds de overname door Joeri Salet en Nick Bruynesteijn in een stroomversnelling is gekomen. In 2021 lanceerde het bedrijf al haar streetwear merk; SUPPER Clothing, een eerste stap in de uitbreiding van het label SUPPER.
Vernieuwde namen
De unieke SUPPER beleving, waarin alle zintuigen van de gasten constant uitgedaagd worden, zal als een rode draad door alle onderdelen van het bedrijf lopen. Zo vind je de artistieke en gedurfde invalshoeken terug in ieder onderdeel van het merk.
Een van de speerpunten is het bewaken van de identiteit en met de vernieuwde naam is er voor een heldere en duidelijke richting gekozen. De sub-brands vallen als een familie onder het moederbedrijf SUPPER. Dit zorgt ervoor dat het merk in de toekomst gemakkelijk kan uitbreiden. De huidige merken zullen vanaf nu doorgaan als: SUPPER Restaurant, SUPPER Club, SUPPER Cruise, SUPPER Clothing en het nieuwe SUPPER Hotel.
Een nieuw boutique hotel
Medio november 2022 zal het door JPH Architecten vormgegeven SUPPER Hotel haar deuren openen. Het luxueuze boutique hotel met 26 kamers, gelegen aan de Singel in Amsterdam naast de SUPPER club, krijgt zeven verschillende Premium Suites met ieder een eigen thema, zoals de Art Suite, Champagne Suite en de Disco Suite. Daarnaast komen er 21 Executive kamers. De gangen en kamers worden door kunstenares Roos Dessing onder handen genomen, waarbij de 7 zonden die je bij SUPPER kunt ondergaan centraal staan. In de receptie komt een prachtige mini SUPPER Club inspired cocktail bar.