Vandaag viert Becurious, een digital marketingbureau voor de hotelbranche, haar 25-jarig bestaan. Dit jubileum markeert een kwart eeuw van innovatie en samenwerking binnen de driehoek van hospitality, internettechnologie en marketing. Ter gelegenheid van dit jubileum kondigt Becurious aan dat het nu ook contentdiensten gaat leveren aan hotels en hotelgroepen.
Becurious levert webdesign- en online marketingdiensten aan circa 150 hotels en hotelgroepen in zowel binnen- als buitenland. De missie van het bedrijf is om hotels te helpen minder afhankelijk te worden van derde boekingspartijen, zoals OTA's, voor het binnenhalen van reserveringen. Becurious biedt oplossingen die directe boekingen bevorderen en de online zichtbaarheid van hotels vergroten.
Het innovatieve Hotel Content Management Systeem van Becurious biedt hotels meer controle over hun eigen online zichtbaarheid en reserveringsprocessen. Dit resulteert in meer winstgevendheid door commissiebesparingen en een directe relatie met hotelgasten. In 2023 genereerden de opdrachtgevers van Becurious meer dan 40 miljoen euro aan omzet dankzij de diensten van Becurious en haar label Porter - Premium Hotel Webdesign.
Lancering van nieuwe contentafdeling
Om opdrachtgevers nog beter van dienst te kunnen zijn, gaat Becurious een nieuwe contentafdeling opzetten. Met deze uitbreiding wil het bureau hotels voorzien van aansprekende teksten, beelden en video's, om zo nog meer uit hun websites en social media te halen. Zo wil Becurious hotels en hotelgroepen in staat stellen hun online aanwezigheid te versterken en verhalen op een boeiende en effectieve manier te vertellen.
Toekomstvisie en dankwoord
Thomas Dieben, oprichter en managing director van Becurious, kijkt terug: “Toen ik 25 jaar geleden Becurious oprichtte, had ik nooit kunnen voorzien dat we zouden uitgroeien tot het bedrijf dat we vandaag de dag zijn. Onze gespecialiseerde website en digitale marketingdiensten ondersteunen hotels al op een effectieve manier. Door hier nu contentdiensten aan toe te voegen, kunnen we hotels volledig ontzorgen en hen helpen zich nog beter en doelgerichter online te presenteren. Zo sluiten we de cirkel.”
Dieben vervolgt: “Ik wil iedereen bedanken die de afgelopen 25 jaar deel heeft uitgemaakt van Becurious. Op naar nog vele jaren vol succes, commissievrije reserveringen en vooral plezier in onze samenwerking!”
Fotografie: Hugo Onink
Blijf op de hoogte!
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in uw mailbox? Registreer hier voor onze gratis digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.