Een crisis. Neem het eens op in uw businessplan. Dat is heel verfrissend. In de meeste businessplannen wordt geen aandacht geschonken aan tegenslagen. En dat is jammer, want er zijn er genoeg, getuige het artikel dat wij onlangs publiceerden in de jubileumeditie van Hospitality Management over dertig jaar crisis. A propos dertig jaar Hospitality Management.
1991 Golfoorlog
2001 11 september
2011 Euro-, banken-, Griekenland crisis (beetje een allegaartje)
2021 Coronacrisis
2031 ???
De oplettende lezer heeft al wel gezien dat de jubileumjaren van Hospitality Management gepaard gaan met crisis en rampspoed. Toeval?
Waarom ontbreekt echt risicomanagement in businessplannen en managementmeetings? Waarom zien we zwaar weer nooit aankomen, en kan dat eigenlijk wel? En hoe bouw je dan een wendbare organisatie die klaar is voor de volgende crisis? Het zijn onderwerpen die tijdens de interactieve sessie met Jan Adriaanse aan de orde komen tijdens HotelSummit 2021.
Dus wilt u goed voorbereid zijn voor 2031? Kom dan naar HotelSummit 2021.
HotelSummit = hoteliers only. U kunt zich hier registreren.