Bob en Riekie Vink van BEST WESTERN Hotel De Naaldhof in Oss hebben de ÂBest Western Quality Award in ontvangst mogen nemen. BEST WESTERN Hotel De Vassy eindigde op de tweede plaats en
BEST WESTERN Hotel Hof van Putten is uitgekomen op een derde plaats. De winnende hotels scoorden uitzonderlijk hoog op onderhoud, schoonmaak en gastenfeedback.
*Ieder jaar gecontroleerd*
Jaarlijks worden alle Best Western Hotels in Nederland gecontroleerd op de internationale eisen die Best Western stelt op het gebied van onderhoud, kwaliteit, service, personeel, schoonmaak en branding. Het hotel dat de beste resultaten behaalt, ontvangt de ÂBest Western Quality AwardÂ. De feedback van gasten maakt een belangrijk onderdeel uit van de score. Naast de Quality Award, worden ook prijzen uitgereikt voor ÂBest InvestmentÂ, ÂBest Rewards performanceÂ, ÂBest Revenue performance en dit jaar voor het eerst ook voor de
I Care Challenge.
*Investeren in kwaliteit*
BEST WESTERN Hotel De Naaldhof in Oss scoorde op zowel onderhoud, schoonmaak, kwaliteit en service en daarnaast op gastenfeedback uitzonderlijk hoog en mag zich een jaar lang Quality Award winnaar 2011/2012 noemen. Afgelopen jaar ontving het hotel na een grootscheepse verbouwing al de Best Investment award voor hun investeringen in de renovatie van bestaande kamers, de realisatie van nieuwe kamers, een professioneel fitnesscentrum en health club. Wytze van den Berg, directeur Best Western Nederland: ÂHet waarborgen van kwaliteit is essentieel in onze hotels. Het is fantastisch om te zien dat hotels ook in deze tijden investeringen doen die de gastervaringen en productkwaliteit ten goede komen.Â
*Best Investment*
BEST WESTERN Hotel De Vassy in Egmond aan Zee ontving de prijs voor ÂBest Investment voor de investeringen die zij hebben gedaan om de kwaliteit van hun hotel verder te verbeteren. De Vassy verbouwde afgelopen jaar de entree en front office en realiseerde een aantal extra kamers. BEST WESTERN Hotel Spaander in Volendam ontving de onderscheiding ÂBest Rewards Performance vanwege een vervijfvoudiging van de omzet, gerealiseerd door middel van het loyaliteitsprogramma Best Western Rewards. De ÂBest Revenue Performance ging naar BEST WESTERN PREMIER ART Hotel Eindhoven, omdat zij het Best Western reserveringssysteem beter zijn gaan inzetten en daardoor een omzetstijging hebben gerealiseerd van 260%.
*I Care Award*
In 2010 is Best Western van start gegaan met het I Care programma dat de hotels stimuleert om nog beter in te spelen op de wensen en behoeften van gasten door superieure service en dienstverlening te bieden.
Dit jaar heeft Best Western Hotels de eerste I Care award uitgereikt aan BEST WESTERN Amsterdam Airport Hotel Uithoorn. Wytze van den Berg overhandigde eigenaar Sjoerd Jonker een cheque ter waarde van  2.500. Dit bedrag wordt gebruikt om een investering te doen die bijdraagt aan het verhogen van de gastbeleving in het hotel.
*Over Best Western International*
Best Western International is Âs werelds grootste hotelketen en biedt marketing, reserveringen en operationele ondersteuning aan 4.300 onafhankelijke hotels in 91 verschillende landen en streken in de wereld. In Nederland zijn momenteel 45 zelfstandige hotels aangesloten bij het samenwerkingsverband. De hotelketen werd opgericht in 1946 en biedt elke nacht onderdak aan ongeveer 400.000 gasten over de hele wereld. Best Western is een pionier in de hotelindustrie en wordt erkend voor haar kenmerkend bedrijfsmodel en een uitgebreide hotelportefeuille. Best Western onderscheidt drie typen hotels: BEST WESTERN Hotels, BEST WESTERN PLUS Hotels en BEST WESTERN PREMIER Hotels.
Beste Best Western in Oss
3 februari 2012