Onderzoek heeft uitgewezen dat een zeer groot deel van de perceptie van gasten valt of staat met een bezoek aan de toiletruimte. Mede hierom in het septembernummer van Hospitality Management aandacht voor sanitair. Heeft u een bijzonder ingericht toiletgedeelte in de openbare ruimtes van uw hotel? Net nieuw, opmerkelijk design, de laatste snufjes op gebied van handen wassen, onderhoud en hygiëne? Laat het zien in Hospitality Management!
Stuur de redactie van Hospitality Management een (hoge resolutie) afbeelding van uw toiletruimte onder vermelding van de naam van het hotel en een korte beschrijving van hetgeen op het beeld te zien is. Misschien staat uw hotel straks wel in Hospitality Managment...
Beelditems en uitleg kunt u direct sturen (tot 5MB) naar "*de redactie*":mailto:redactie@hosman.nl?SUBJECT=Tip%20voor%20toilet%20en%20sanitair
"*Tip een collega...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/bijzonder-mooi-toilet-laat-het-zien/
Bijzonder mooi toilet? Laat het zien!
30 juni 2009