Bilderberg Hotel Résidence Groot Heideborgh heeft de trainingsmethode 'Run Ân hotel' ontwikkeld. Deze methode leert u, door mee te werken in de dagelijkse praktijk, veel over klantgerichtheid, teamgevoel, leiderschap en communicatie. Met deze nieuwe trainingsmethode worden mensen getraind terwijl zij een paar dagen meewerken in een volledig operationeel viersterrenhotel als kelner, kok, receptioniste, bartender of kamermeisje.
*Bijzondere leerervaring*
Nadat de leerdoelen met de opdrachtgever zijn geformuleerd volgt de indeling van het deelnemende team in de functies. Zo sluit de leeromgeving het best aan op de wens van de opdrachtgever. Anders dan bij fictieve trainingsmethoden mogen de opdrachten van 'Run Ân Hotel' niet mislukken. Hotelstaf en gasten zouden dat niet accepteren. De uitdaging om 'gastgericht' en 'out-of-the-box' te denken zorgt voor een bijzondere leerervaring.
*Het resultaat*
Aan de hand van actuele thema's en de kernwaarden van een organisatie, wordt steeds een specifiek programma ontworpen. Judith Zandwijk van Buro voor Evenementen bedacht het concept en gaf het samen met Bilderberg Hotel Résidence Groot Heideborgh en trainers van VoorZ vorm en inhoud.
~Nienke Duimelaar~
Bilderberg heeft nieuwe trainingsmethode
26 mei 2010