De Blycolin Groep heeft na jaren afscheid genomen van haar huisstijl in diepblauw en het vertrouwde beeldmerk. Blycolin afficheert zich vanaf nu in nieuwe, verfrissende kleurstellingen en met een logo dat de toekomst heeft en verbeeldt. Een modegril en alleen veranderen om te veranderen? ÂDat zie je om je heen wel vaker gebeurenÂ, meent Marc van Boekholt, algemeen directeur bij de internationale specialist in linnenservices voor de hospitality branche, Âmaar niet bij ons. Wij zijn niet een bedrijf dat zomaar, zonder reden een huisstijl verjongt. Want alleen een nieuw plaatje presenteren is leuk en even prikkelend, maar is een zeepbel als dat inhoudelijk niets vertegenwoordigt. En dat willen wij niet bereiken met onze nieuwe huisstijl.Â
*ÂHuisstijl markeert nieuwe koersÂ*
Wat dan wel? ÂBlycolin heeft een toonaangevende marktpositie in de Benelux en heeft haar vleugels krachtig uitgeslagen in andere Europese landen. In de toonaangevende positie willen wij groeien in kwaliteiten en omvang. Wij ontwikkelden daarvoor een visie die wij in de komende jaren gestaag uitrollen. Een centraal kenmerk van onze meerjaren visie is dat wij nog meer dan ooit invulling geven aan samenwerking en partnerships. Met onze klanten, impliciet dus voor hun klanten en met bedrijven die voor ons actief zijn. Onze veranderde huisstijl markeert in feite de nieuwe koers die wij inzetten. In ons nieuwe logo symboliseren wij bijvoorbeeld de open dialoog en nauwe samenwerking die wij aan willen gaan met klanten om samen te komen tot de beste totaaloplossingen in linnenservices.Â
~Hospitality Management, Natalja Elings~
"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/blycolin-presenteert-nieuwe-huisstijl/
Blycolin presenteert nieuwe huisstijl
31 augustus 2009