Acht jaar geleden zijn oprichters Daniël en Lucas Duwaer en Franc van der Linden begonnen met Butlaroo en inmiddels is Butlaroo uitgegroeid tot de grootste partij op het gebied van mobiel bestellen en betalen in de hospitalitybranche.
CEO Daniel Duwaer: “Momenteel werken we met al meer dan 3000 aangesloten locaties, denk onder andere aan hotels (F&B, roomservice, meeting & events), stadions, ketens, bungalowparken, restaurants en beach clubs. Bij al deze locaties wordt Butlaroo ingezet als serviceoplossing en kijken we samen met de ondernemer op welke manier Butlaroo binnen ieders concept past om zo te komen tot het beste resultaat.”
Het personeelstekort in de horeca is nijpend op het moment, daardoor moeten gasten soms lang wachten voor ze kunnen bestellen of de rekening vragen. Op dit moment zien we zelfs een trend dat horecaondernemers hun zaak voor 1 of meerdere dagen per week moeten sluiten omdat ze de personele bezetting niet rond krijgen. Door de QR-code van Butlaroo toe te voegen aan de bedrijfsvoering ontstaat er een win win situatie. De gast kan op elk gewenst moment door de menukaart swipen, bestellen en desgewenst betalen. De medewerker kan zich vooral richten op het uitserveren met een glimlach en een praatje maken. Voor de ondernemer betekent het veelal een verhoging van de omzet doordat er meer besteld kan worden.
Schakel
Ons doel is om binnen de hospitality de gastvrijheid te verbeteren. Butlaroo werkt altijd vanuit de gedachte van gast en ondernemer. Omdat we samenwerken met Pieter Jan Huizinga, die een hospitality achtergrond heeft en vele jaren in hotels en restaurants heeft gewerkt en dus ook denkt vanuit de horecaondernemer. Zo kunnen we de schakel tussen Butlaroo en elk hospitality bedrijf ook makkelijk en goed maken zegt Duwaer. We bespreken de wensen met de ondernemer en alles is op maat te maken, van het basisbestellen met de QR code aan tafel tot kiosk, robot roomservice en alles dat u tot nu toe niet voor mogelijk hied
Extra service
Met hulp van Butlaroo voegt u extra service, beleving en interactie toe aan uw concept waardoor uw personeel meer tijd over heeft om daadwerkelijk gastvrij te zijn. Laat uw gast bestellen wanneer ze willen en hoe ze het willen.