BWH Hotel Group breidt zijn boetiekmerk Aiden uit. Het merk zal de komende jaren met meer dan 200 procent groeien en de portefeuille zal alleen al in 2023 verdubbelen. Best Western heeft plannen om het merk te laten groeien in India en de Scandinavische landen.
Het merk heeft momenteel 19 hotels in belangrijke reisbestemmingen over de hele wereld, zoals Australië, Frankrijk, Italië, Zuid-Korea en in de VS in steden als Scottsdale, Arizona; Austin, Texas; en Berkley, Californië.
Hedendaagse reiziger
"Het valt niet te ontkennen dat reizigers tegenwoordig op zoek zijn naar onderscheidende ervaringen die het karakter van de bestemming van hun hotel belichamen, en dat is waar het bij Aiden om draait," aldus Larry Cuculic, President en Chief Executive Officer. "Dit merk speelt in op de veranderende interesses van de hedendaagse reiziger en geeft hem een boetiekervaring van een vertrouwde wereldwijde hotelonderneming. Ook ontwikkelaars zien de belangstelling van reizigers voor Aiden - het merk wordt snel het boetiekhotel bij uitstek voor de volgende generatie ontwikkelaars."
De verwachte groei omvat de opening van 30 hotels in Scandinavië in samenwerking met CIC Hospitality, waarmee het merk Aiden in de regio wordt verwelkomd. Elk van deze 30 hotels zal een digitale hologram conciërge aanbieden voor check-in, check-out en gastendiensten. De Scandinavische portefeuille van Aiden hotels zal worden gebouwd op strategische locaties, zoals in de buurt van universiteiten, grotere bedrijven en evenementenlocaties. Duurzaamheid zal centraal staan in de Scandinavische Aiden portefeuille met zonne-energie dakbedekking en modulaire ontwerpen die milieu-efficiëntie in veel van deze hotels stimuleren. Plannen voor een Aiden in Nederland zijn er nog niet.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.