Campanile op pad voor naamsbekendheid

29 maart 2011
Campanile op pad voor naamsbekendheid

Campanile hotels gaat voor het eerst in het bestaan van het bedrijf met de salesteams van alle hotels op pad om het hotelbedrijf beter bekend te maken bij potentiële boekers. Het is uniek voor de keten die nooit eerder investeerde in grote verkoopacties. Het bedrijf is op zoek naar meer zakelijke gasten uit de bouw, infrastructuur en industrie.

*Voucher*
De 35-jarige keten, die met 22 hotels in de Benelux deel uitmaakt van Louvre Hotels, zal op dinsdag 29 en woensdag 30 maart een tour maken langs bedrijven door heel Nederland die actief zijn in de genoemde branches. De bezochte bedrijven krijgen een leuke attentie en een kadovoucher die recht geeft op 25% korting.

*No-nonsense*
"Want", zo zegt Mariëlle van Loon, Head of Operations Louvre Hotels Benelux, "onze hotels zijn ideaal voor alle medewerkers en gasten van deze branches. Wij zijn no-nonsense hotels, maar met alle juiste voorzieningen. De laagdrempeligheid spreekt medewerkers uit deze sectoren aan en de flexibele houding van ons personeel zorgt voor huiselijke gezelligheid."

*Tijd voor actie*
Met het verschijnen van meer laag-geclassificeerde hotels en het aantrekken van de markt werd het tijd om aan de naamsbekendheid van Campanile te gaan bouwen. Bovendien is het merk volop in beweging. Zo heeft de van origine Franse hotelketen onder de naam ‘Campanile Next Generation’ een nieuwe visie ontwikkeld op het gebied van comfort. Deze nieuwe generatie hotel-restaurants van Campanile zijn volledig gerenoveerd van slaapkamer tot restaurant om nog meer comfort en ontspanning te bieden. In de toekomst zullen ook in de Benelux ‘Next Generation hotels’ worden geïntroduceerd.

~Frank Lindner~

Overig nieuws