Na de grootse verbouwing van de zalen in 2016, waren bij Golden Tulip Strandhotel Westduin nu de kamers en badkamers aan de beurt. Deze zijn in een nieuw jasje gestoken. De restyling past perfect bij de nieuwe look en feel van Golden Tulip.
Restyling kamers
Bij Golden Tulip Strandhotel Westduin hebben 21 kamers en 1 duinsuite een complete restyling gekregen. De kamers zijn voorzien van nieuwe vloerbedekking, gordijnen en meubels en de bedden kregen een nieuwe achterwand. Daarnaast zijn de muren geverfd of kregen een nieuw behang. Ook zijn de badkamers vernieuwd. Naast de kamers is ook de gang onder handen genomen. Er ligt nieuwe vloerbedekking en de muren zijn geverfd.
Eigenaren Eef en Jules Izeboud vertellen: ‘’In juni 2016 vernieuwden we onze meeting en event zalen al. We zijn ontzettend blij dat nu ook deze 22 kamers geheel zijn gemoderniseerd. Het zorgt voor een compleet andere, frisse uitstraling van ons hotel die perfect past bij de nieuwe look en feel van Golden Tulip.’’
Nieuwe merkstrategie
Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd.
Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.
Kijk hier de nieuwe merkfilm van Golden Tulip: