Grote en kleine hotels en hotelketens passen voortdurend hun marketingstrategie aan. De één doet alles via Online Travel Agencies (OTA’s), de ander probeert zoveel mogelijk kamers op eigen kracht te vullen. De beste combinatie van OTA’s en zelf doen is voor ieder hotel anders. Lees in dit dossier wat je kunt tegenkomen op je zoektocht, nu en in de toekomst.
Met interview met Booking.com, exclusief online
Booking.com heeft zich sterk ontwikkeld als geliefd merk onder reizigers. Aan de kant van de hoteliers is de populariteit van het platform minder vanzelfsprekend. Fijn dat Booking.com reizigers van over heel de wereld zo goed begrijpt, maar staat het bedrijf wel open voor de wensen van de hotelier? Area Manager Benelux Elsbeth van Eekeren vindt dat het tij aan het keren is. “We doen steeds meer om hotels te adviseren”, vertelt zij in een exclusief interview in deze white paper. Verder is dit document uit het volgende opgebouwd:
• Hoe boekt de nieuwe generatie een hotel?
• Fletcher haalt 80% van de boekingen zelf binnen
• Statistieken
• Hogere prijzen dankzij OTA’s
• Tips uit de gedragspsychologie: maak van de zoeker een boeker
• City Center Lodge in Utrecht test nieuwe OTA’s
• In 7 stappen naar de beste OTA-mix
Download hier de White Paper Online Travel Agencies (OTA’s)