Op donderdag 31 juli wordt voor het eerst de Hospitality&Business-borrel georganiseerd. De eerste editie vindt plaats op het terras van het "InterContinental Amstel Hotel":http://www.amsterdam.intercontinental.com/nl/. De bijeenkomsten
van het nieuwe Hospitality&Business Network vinden een aantal maal per jaar plaats, telkens bij een ander hotel.
*Hospitality&Business*
Tijdens het netwerk-event krijgen hoteliers en business executives de gelegenheid om elkaar te ontmoeten en wordt een hospitality-trend of travel-thema belicht. De eerste keer is het onderwerp 'upselling', een belangrijke trend in de hospitality-branche.
"*MEER LEZEN OVER NETWERKBORRELS? KLIK HIER!*":http://www.hospitality-management.nl/?q=netwerkborrel&x=zoeken
*Upselling*
Net als in de luchtvaart, zien we dat ook hotelprijzen onder druk staan omdat consumenten en bedrijven bewuster geld uitgeven. Upselling is het nieuwe toverwoord: de sales vinden steeds meer gespreid en gericht plaats, over een langere periode, bijvoorbeeld tijdens de vlucht of tijdens het hotelverblijf. Trend- en communicatiebureau "HBMEO":http://hbmeo.com gaat in op deze tendens en presenteert een paar korte business cases van vernieuwende spelers in de markt.
Het Hospitality&Business Network is een initiatief van HBMEO, dat ook verantwoordelijk is voor de Hotelnacht.
Eerste Hospitality&Business-borrel
30 juli 2014