Faena, een van 's werelds meest invloedrijke merken in de luxe levensstijl en horeca-industrie, en Accor, een toonaangevende hospitalitygroep met een uitgebreide merkenportefeuille en meer dan 5.000 accommodaties in 110 landen, zijn een samenwerking aangegaan om het Faena merk uit te breiden naar strategische bestemmingen wereldwijd.
Wijken op zich
Dit hebben Alan Faena en Len Blavatnik van de Faena Group, samen met Sébastien Bazin, voorzitter en CEO van Accor, gisteren aangekondigd. De properties (3 in totaal, te vinden in Miami en Buenos Aires) van Faena zijn dorpen op zich. Het zijn hele wijken, en dus meer dan een hotel. Hiermee begeeft Accor zich op nieuw terrein.
"Accor bouwt aan een op ervaring gebaseerd gastvrijheidsplatform en daarbij hechten wij veel waarde aan de energie en ideeën die ondernemers en visionairs met zich meebrengen. Alan Faena is een leider in de luxe lifestyle sector met zijn transformatieve concepten. Wij kijken uit naar een lange en dankbare toekomst in samenwerking met Alan, Len en de gehele Faena groep", aldus Sébastien Bazin, voorzitter en CEO van Accor. Faena is opgericht door Alan Faena en Len Blavatnik in 2000 en een wereldleider in de luxe lifestyle industrie.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.