Internationale hotelketen Mövenpick Hotels & Resorts heeft de hoogste notering gekregen in het zogenaamde ÂUpscale segment voor Gasttevredenheid in de Â2009 European Hotel Guest Satisfaction Index StudyÂ. In totaal 13.000 hotelgasten binnen Europa hebben uit 42 hotelketens gekozen voor deze internationale hotelketen. De onderscheiding is tijdens een ceremoniële bijeenkomst overhandigd aan de heer Jean Gabriel Pérès, President & CEO van Mövenpick Hotels & Resorts.
In een korte reactie op het verkrijgen van de hoogste notering in de Â2009 European Hotel Guest Satisfaction Index Study verklaarde de heer Pérès: ÂIk ben enorm trots op deze zeer prestigieuze notering. Het betekent dat onze hotelketen bovenaan staat in waardering door haar gasten in Europa. Dit is mede mogelijk gemaakt door onze medewerkers, die allen kwaliteit en service als leidraad hebben in hun werk.Â
~Hospitality Management, Frank Lindner~
"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/gastentrevredenheid-bij-movenpick-het-hoogst/
Gastentrevredenheid bij Mövenpick het hoogst
29 oktober 2009