Genomineerden HotelHeld bekend

26 september 2011
Genomineerden HotelHeld bekend

De genomineerden voor de award HotelHeld van 2011 zijn bekend. Het zijn Ben de Ruijter van Stroom Rotterdam, Mido Ashra van het Sheraton Amsterdam Airport Hotel en Peter Mooijman van Hotel Des Indes te Den Haag. De winnaar
wordt 7 oktober bekend gemaakt en dingt mee naar de landelijke titel HorecaHeld 2012.

*Nu stemmen!*
Via de website "Horecahelden.nl":http://www.horecahelden.nl kan er vanaf vandaag tot en met woensdag 5 oktober gestemd worden op de genomineerden voor de titel HotelHeld.

*Uit de nominatie van Mido Ashra*
“Mido Ashra van het Sheraton Amsterdam Airport Hotel is streng doch rechtvaardig. Hij heeft een luisterend oor voor zijn medewerkers en is een echte gentlemen. Niet stil blijven staan maar jezelf altijd blijven ontwikkelen is het uitgangspunt van Mido."


~Mido Ashra~

"Samen met zijn medewerkers stelt hij een individueel ontwikkelplan op en houdt hij de voortgang in de gaten. Hij geeft ruimte voor training en ontwikkeling en nieuwe medewerkers neemt Mido aan de hand volgens een vast inwerkschema.”

*Uit de nominatie van Ben de Ruijter*
“Gepassioneerd en betrokken, dat is Ben de Ruijter van Stroom Rotterdam. Ben is een inspiratiebron voor collega’s, begeleidt en coacht en is oprecht geïnteresseerd in zijn medewerkers. Daarnaast geeft Ben mensen de kans zich te ontwikkelen en te bewijzen binnen de horeca."


~Ben de Ruijter~

"Ook ontwikkeling krijgt van Ben de aandacht die het verdient. Zowel intern als extern worden trainingen verzorgd en regelmatig geeft Ben aanvulling op de wijnkennis van de mensen op de vloer.”

*Uit de nominatie van Peter Mooijman*
“Peter Mooijman van Hotel Des Indes in Den Haag is de nestor van zijn team. Hij vervult een echte vaderrol. Hij staat altijd klaar voor zijn collega’s en heeft al menig stagiaire en nieuwe medewerker wegwijs gemaakt binnen de horeca."


~Peter Mooijman~

"Hij neemt mensen bij de hand, inspireert, motiveert en enthousiasmeert hen voor het horecavak. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij Peter. Niet alleen richting het personeel is hij altijd vriendelijk, ook de gasten ontvangen altijd een vriendelijke service.”

~Frank Lindner~

Overig nieuws