Golden Tulip Hotel Central in ’s-Hertogenbosch krijgt niet alleen opnieuw vier sterren toegekend van de Hotelsterren organisatie, maar ook de bonusclassificatie ‘Superior’. Kwaliteit, verrassende faciliteiten, gastvrijheid en persoonlijke service hebben tot de topkwalificatie geleid. Hotelsterren beoordeelt aangesloten hotels op 270 normen op basis van de officiële Europese Hotelclassificatie. Elk sterren niveau kent een ‘Superior’ klasse voor hotels die vele extra’s bieden. Omdat Golden Tulip Hotel Central alle normen ruimschoots heeft gehaald en qua persoonlijke service en kwaliteit ruim boven de norm stijgt, ontvangt zij nu de toevoeging ‘Superior’.
Continue kwaliteit
“Deze superior status is een bevestiging dat we met de make-over en investeringen van de afgelopen jaren Central weer de status hebben gegeven die ze verdient en dat het team trots en gastvrij haar (inter-)nationale gasten op topniveau in de watten legt”, zegt directeur Karin Rademaker vol trots. “Daarnaast leggen we bij alles wat we doen - extern maar zeker ook intern voor onze medewerkers - alle nadruk op duurzaam en maatschappelijk ondernemen.” Het bijbehorende sterrenschild wordt geplaatst bij de ingang van het hotel zodat iedere gast bij aankomst al ziet dat kwaliteit en gastvrijheid verzekerd zijn.