Nederlands eerste hotelketen lanceert dit jaar een geheel nieuwe merkstrategie. Deze maand werd het eerste Golden Tulip Hotel nieuwe stijl in Marseille gepresenteerd aan de internationale pers. In Nederland introduceert het hotel label voor deze zomer de 'Mobile Hotel Bar'. De bar annex foodtruck wordt de komende maanden ingezet op diverse evenementen, festivals en eigen activiteiten.
Bedrijven, verenigingen, organisaties of goede doelen maken kans om deze mobiele truck in te zetten voor een eigen event. Een glimmende party boost met mogelijkheden voor proeverijen, cocktail uurtjes, powerfood, coffee-break of alles wat de verwachtingen van geplande dag van het betreffende event kan overtreffen. Via deze Facebookpagina is het mogelijk om de hotelbar te winnen.
Playtime. anytime.
Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen. Roger Kruft, Hoofd Marketing Louvre Hotels Group Benelux: "De komende jaren zullen we ook in de Benelux hotels anders gaan inspelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Playtime. Anytime. staat voor ons voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in onze hotels verblijven. Dit kan voor jong en oud gelden; uit ons onderzoek dit jaar blijkt dat er een groeiende behoefte is aan efficiënt online contact, het ontmoeten van andere gasten en extra beleving. We willen ons de komende jaren op dit gebied onderscheiden van andere hotelmerken."