Golden Tulip, Nederlands langst bestaande hotelmerk, heeft de wereldwijde lancering aangekondigd van de nieuwe campagne 'Pack the Unexpected'. Als onderdeel van deze campagne, met de gele koffer in de hoofdrol, wordt er ook een winactie georganiseerd om vrolijke, opvallende reiskoffers te winnen.
Pack the Unexpected
'Pack the Unexpected' is geïnspireerd op de slimme en speelse geest sinds de rebranding van Golden Tulip Hotels. Deze campagne, die deel uitmaakt van de positionering 'Playtime, Anytime', biedt een relaxte benadering van reizen, terwijl het de gasten aanmoedigt om een vleugje van het onverwachte toe te voegen aan hun koffer en te genieten van een boeiende reis.
Om de ruim 160 hotels in 39 landen te ondersteunen, heeft het marketing team een toolkit ontwikkleld met kant en klare content voor de lokale communicatie-kanalen. Door deze gezamenlijke aanpak, waarborgt het internationale merk uniformiteit in uitstraling.
Gele koffer
Als onderdeel van deze nieuwe campagne heeft Golden Tulip in de Benelux een leuk winactie aangekondigd. Gasten krijgen de kans om een unieke gele koffer te winnen door simpelweg een foto in te sturen via de QR-code die te vinden is op de grote selfiewanden die in alle Golden Tulip en Tulip Inn hotels zijn geplaatst. Tien gelukkige winnaars zullen worden geselecteerd om een gele koffer te ontvangen. Elke maand zal er uit de inzendingen de meest originele foto worden gekozen.
Golden Tulip Hotels
Golden Tulip Hotels zijn in de jaren zestig in Nederland opgericht en hebben zich sindsdien over de hele wereld uitgebreid, dankzij de voortdurende inzet om aan de veranderende behoeften en verwachtingen van de gasten te voldoen. Als onderdeel van Louvre Hotels Group is het merk aanwezig in 39 landen met meer dan 160 luxehotels. Elk hotel streeft naar hoge kwaliteitsnormen, terwijl het de lokale cultuur omarmt. Golden Tulip hotels bieden een speelse kijk op leven, werk en reizen. Door het Nederlandse erfgoed in ere te houden, moedigt de keten zijn gasten aan om werk en ontspanning te combineren, en unieke en speelse ervaringen te delen!
Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group is een belangrijke speler in de wereldwijde hospitality, met een portefeuille die nu meer dan 1.600 hotels in 54 landen omvat. De groep heeft een volledig hotelaanbod, van 1 tot 5 sterren, met de historische merken van de Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn en Première Classe), de 5 merken van het Sarovar-netwerk in India, de Franse groep Hôtels & Préférence en het merk Tempting Places. De groep heeft ook een distributieovereenkomst met de groep Barrière. Louvre Hotels Group is een dochteronderneming van Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., de 2de hospitality groep ter wereld.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.