Het belang van reviews wordt steeds groter. Reden voor Golden Tulip om een samenwerking aan te gaan met MeetingReview. Dit
is een platform waar
meetinglocaties en meetingdiensten zich kunnen presenteren en waar gasten gemakkelijk een
review kunnen achterlaten.
*Zakelijke reviews*
"Wij zijn ervan overtuigd dat zakelijke reviews steeds belangrijker worden. Ook bij het genereren van leads spelen klantwaarderingen een essentiële rol. De zakelijke
markt is aan het veranderen en daar moeten we als hotels op anticiperen", legt Roger Kruft, marketingmanager bij Louvre Hotels Group Benelux uit. Voor wat betreft overnachtingen waren reviews al volledig in het beleid opgenomen, maar vanaf nu maakt dit ook onderdeel uit van het beleid op de MICE branche. "MeetingReview biedt onze hotels veel gemak in het verkrijgen van reviews. Zo kan er sinds kort zelfs met een App op locatie direct een review aan de gast gevraagd worden. Dit komt naast het gemak ook de betrouwbaarheid ten goede", vult Roger Kruft aan.
*Uitgebreide toolkit*
MeetingReview is een bedrijf dat in 2013 is begonnen met reviews voor meeting- en eventlocaties en
biedt de vergaderlocaties een uitgebreide toolkit. Het boekingsproces, de meetinglocatie, de zaal met bijbehorende faciliteiten, de catering en de meetingdienst kan door een gast worden beoordeeld. Bij deze beoordeling kan een toelichting gegeven worden en daarnaast kunnen
meetinglocaties en meetingdiensten ook reageren op de reviews. Robert Spakman, initiatiefnemer van MeetingReview, geeft aan dat waar eerst vooral kleine locaties met recensies zijn gestart nu ook grotere locaties hiermee aan de slag gaan. "Wij doen er alles aan om de betrouwbaarheid van de reviews zo hoog mogelijk te houden", aldus Spakman.
~Christel Tuin~
Golden Tulip werkt samen met MeetingReview
8 januari 2016