Goudvissenhotel kampt met leegstand

4 augustus 2009
Goudvissenhotel kampt met leegstand

Tegenvallende omzetten in de hotellerie in het tweede kwartaal, maar het kan altijd nog erger. Het goudvissenhotel op Schiphol wacht namelijk nog steeds op de eerste gast. Met een bezettingsgraad van nul komma nul presteert dit 'hotel' ver onder het sectorgemiddelde. In juni werd het Goudvissenhotel voor geopend verklaard, bestempelde Hospitality Management het in de wekelijkse nieuwsbrief van Hotellerie.nl nog tot "Bijzonder hotel van de week":http://www.hospitality-management.nl/nieuws/bijzonder-hotel-van-de-week-wk27/, maar tot nu toe bleven de vissenkommen leeg. Staat het hotel toch te dicht bij de sushi-outlet.

Bovendien kan niet elke vis kan zomaar ’inchecken’. Alleen reizigers die hun vakantie via reisbureau D-reizen hebben geboekt, mogen er hun vis afgeven. Het dier krijgt dan een eigen aquarium achter de schermen van de luchthaven. Na de reis kunnen de baasjes hun vis meenemen.

Ondanks de tegenvallende bezettingsgraad en dito RevPAR liet een woordvoerster weten dat het hotel openblijft tot en met september.

~Hospitality Management, Frank Lindner~

"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/goudvissenhotel-presteert-ver-onder-gemiddeld/

:mailto:?SUBJECT=Abonneren%20op%20de%20gratis%20nieuwsbrief%20van%20Hotellerie.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20de%20nieuwsbrief%20van%20Hotellerie.nl,%20de%20gratis%20nieuwsdienst%20van%20Hospitality%20Management.nl.%20Schrijf%20u%20nu%20in%20via%20deze%20link.%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl



Overig nieuws