Gasten van Hampshire Hotel – Plaza Groningen kunnen vanaf nu een hotelkamer boeken via WhatsApp. Een bericht sturen naar de receptie is voldoende om verzekerd te zijn van een goede nachtrust. “We gaan als hotel graag met de tijd mee. Makkelijker kunnen we het onze gasten niet maken”, aldus Marjan van den Akker, General Manager bij Hampshire Hotel – Plaza Groningen.
Eenvoudig, makkelijk en snel
Eenvoudig, makkelijk en snel. Dat zijn de drie kernwoorden die de klantvriendelijke actie van Hampshire Hotel – Plaza Groningen ondersteunen. Via een WhatsApp-bericht je hotelkamer reserveren. Hoe simpel en prettig kun je het maken. “We komen graag onze gasten tegemoet en aangezien het communicatieplatform WhatsApp ruim 10 miljoen gebruikers kent, is een koppeling al snel gemaakt. En wat is er prettiger om na een lange vergader- of congresdag bij te kunnen komen in ons verwarmde binnenzwembad en daarna culinair verwend te worden in het restaurant, Meerwold, van Hampshire Hotel - Plaza Groningen? En dit allemaal door maar één simpel appje te sturen naar de receptie.”
Herkenning
Het overgrote deel van alle communicatie gebeurt tegenwoordig via online kanalen. WhatsApp is een van de grootste online kanalen. Van den Akker: “Men kan een bericht appen naar ons speciale servicenummer (06- 53 98 73 88), onder vermelding van naam en bedrijfsnaam en de datum van aankomst en vertrek. De receptie zal dit bericht beantwoorden en de reservering bevestigen. Daarnaast zal het nummer opgeslagen worden voor een snellere herkenning in de toekomst om onze gasten zo nog beter van dienst te kunnen zijn. We zien uw bericht graag verschijnen. U bent more than welcome.”