Bij Hampshire Hotels staat gasttevredenheid meer dan ooit centraal. Dusdanig dat de hotelgroep een nieuwe functie in het leven roept: Director of Brand & Culture. Nicoline Montanus, tot 9 april General Manager van Hampshire Hotel – Savoy Rotterdam, gaat in deze hoedanigheid zowel de hotels als de collega’s op het hoofdkantoor adviseren over identiteit en gastbeleving. Nicole Lagas, ruim vijftien jaar werkzaam bij Hampshire Hotels in verschillende management-functies, wordt de nieuwe General Manager van het Savoy Hotel.
Nicoline Montanus per 10 april Director of Brand & Culture
Nicoline Montanus (36) is als Director of Brand & Culture (DBC) een ware spin in het web op het Hampshire Service Center in Amsterdam. Ze neemt hier per 10 april de verantwoordelijkheid voor het definiëren, communiceren en bewaken van de Hampshire-visie. Interne communicatie is key in dit traject naar de optimaal tevreden gast. Nicoline startte haar Hampshire-carrière in 2003 en werkte onder andere als Resident Manager van Hampshire Hotel – Crown Eindhoven en als General Manager van Hampshire Hotel – Babylon Den Haag en Hampshire Hotel – Savoy Rotterdam. In deze laatste functie geneerde ze een verhoging in reviewscores op het gebied van service en gasttevredenheid – het perfecte startpunt voor haar nieuwe aanstelling als DBC.
Nicole Lagas per 10 april General Manager Savoy Rotterdam
Het vertrek van Nicoline uit Rotterdam betekent uiteraard niet dat Hampshire Hotel – Savoy Rotterdam stuurloos achterblijft. Nicole Lagas (46) wordt per 10 april als General Manager verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en begeleidt de renovatie die volgend jaar van start gaat. Ook Nicole is een bekende Hampshire-speler, met ruim vijftien jaar ervaring bij de hotelgroep. Ze werkte tien jaar als Director of Sales en vijf jaar als General Manager van eerst Hampshire Hotel – Mooi Veluwe en daarna Hampshire Hotel – Newport Huizen. Het is altijd haar ambitie geweest een stadhotel te runnen en haar aanstelling als General Manager van het Savoy Rotterdam is dan ook een logische volgende stap.
Continuïteit en gasttevredenheid
Léon Dijkstra, Algemeen Directeur van Hampshire Hospitality over de nieuwe ontwikkelingen binnen zijn hotelbedrijf: “Ik ben blij en trots dat we deze belangrijke posities in kunnen vullen met gewaardeerde Hampshire collega’s. Zo zijn we zeker van continuïteit in Rotterdam en zetten we vanuit het Service Center belangrijke stappen op de weg naar excellente gasttevredenheid. De functie van Director of Brand & Culture is helemaal in lijn met onze nieuwe koers, gericht op het scherper positioneren van ons merk en het verhogen van de operationele kwaliteit.”
Nicoline Montanus
Nicole Lagas