Is een tevreden gast een terugkerende gast? Lang niet altijd, blijkt uit verschillende onderzoeken. Een bijzondere, emotionele beleving doet veel meer voor loyaliteit en trouw. Een sterke guest journey, waar de gast nog lang aan terugdenkt en over vertelt in zijn omgeving is goud waard.
Maar hoe bereik je de optimale guest journey voor al je gastprofielen? Een eerste advies: doe het stap voor stap. In dit dossier leest u wat een ijzersterke guest journey inhoud, hoe de zes dimensies van gastvrijheid eruit zien én hoe de BWH Hotel Group omgaat met het fenomeen guest journey. Download 'm hier volledig kosteloos.
'Het Dossier' is een nieuwe rubriek van Hospitality Management en publcieren wij in iedere editie van hét vakblad voor de hotellerie. Een artikel bestaande uit zes pagina's puur informatieve diepgang. Uiteraard publiceren wij deze ook online. Eerder schreven wij dossiers over betalingsverkeers en bedrijfsoverdracht. Deze dossiers, en meer, zijn te downloaden via deze pagina.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.