Gastloyaliteit is geen vanzelfsprekendheid, die moet je verdienen. Steeds meer ketens doen dat met een loyaliteitsprogramma in verschillende levels met jaloersmakende privileges. Maar iedere euro die opgaat aan een spaarsysteem, gaat niet naar gastbeleving, betogen de tegenstanders. Gelukkig zijn er meer wegen om de gast weer terug te leiden naar je hotel. Hoe? Je leest het in deze white paper.
'Het Dossier' is een rubriek van Hospitality Management en publiceren wij in iedere editie van hét vakblad voor de hotellerie. Een artikel bestaande uit zes pagina's puur informatieve diepgang. Uiteraard publiceren wij deze ook online. Eerder schreven wij dossiers over betalingsverkeers, het ontwikkelen van een ijzersterke guest journey en wat er komt kijken bij een bedrijfsoverdracht. Deze dossiers, en meer, zijn te downloaden via deze pagina.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.