De eerste AVG-training van hét kennisplatform binnen de horeca, HM-Academy, was een regelrecht succes. Alle deelnemers gingen met een voldaan gevoel huiswaarts. Wetende wat de AVG van hun hotel vraagt. Voor degene die het niet meegemaakt hebben, wees niet getreurd; op 1 mei aanstaande is er in het Postillion hotel Utrecht Bunnnik een nieuwe ééndaagse-training AVG; hoe krijgt u uw hotel 'AVG-proof.'
Het fenomeen AVG levert hoteliers veel extra werk op, vervelend werk bovendien, maar wel noodzakelijk. Wat gaat er precies veranderen vanaf 25 mei en wat voor gevolgen heeft dit voor de bedrijfsvoering? Zo wordt de hotelier verplicht om in kaart te brengen welke (klant)gegevens worden verwerkt. Waarom deze worden verwerkt. En hoelang de gegevens bewaard worden. HM Academy helpt de hotelier, door middel van een ééndaagse training, het hotel helemaal ‘AVG-proof’ te krijgen.
Tijdens de training staat centraal wat de hotelier te wachten staat met de veranderingen die de AVG met zich mee gaat brengen. Aan de hand van real-life situaties en theorie van deskundigen verzorgt HM Academy een training op maat. Wie is er verantwoordelijk? Wat zijn de gevolgen als het mis gaat? Hoe wordt een stappenplan opgesteld om het hotel perfect voorbereid te laten zijn op de invoering van de nieuwe wet?
Sander Goldman, advocaat bij Immix advocaten, is gespecialiseerd in het ondernemersrecht en privacyvraagstukken. Hij heeft ruime ervaring binnen het bedrijfsleven en zal tijdens de training zijn expertise en praktijkervaring delen. Ook Jeroen van Nieuwkerk, senior consultant bij Transcriptum en al vijftien jaar consultant op het gebied van business en ICT, fungeert als trainer. Met de expertise van beide heren en een intensieve training is uw hotel voor 25 mei helemaal ‘AVG-proof.’ Op 1 mei wordt deze training aangeboden in het Utrechtse Postillion hotel.