HMSHost Schiphol Airport heeft de Growth Award en de Guestfriendliness Award gewonnen. Deze prijs maken deel uit van de Schiphol
Consumers Awards, die Amsterdam Airport Schiphol jaarlijks uitreikt aan business partners die een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd.
*Erkenning van inspanningen*
Jan Willem Hilbron, general manager van HMSHost Schiphol Airport: "Gedurende het hele jaar wordt door onderzoek en mystery bezoeken het gastvriendelijkheids-, service- en kwaliteitsniveau van al onze verkooppunten gecontroleerd om ze op een topniveau te kunnen brengen en houden. We zijn dan ook erg trots op de erkenning van Amsterdam Airport Schiphol voor onze inspanningen."
*Growth Award*
De Growth Award moedigt ondernemers aan om ieder jaar nog meer groei te realiseren. Amsterdam Airport Schiphol reikte de Growth Award dit jaar uit aan HMSHost vanwege haar drive en ondernemerschap. "Mede door de samenwerking met Amsterdam Airport Schiphol, hebben we in 2014 verschillende verbouwingen gerealiseerd, die samen met de inzet en gastvrijheid van het team hebben geleid tot extra sales", licht Jan Willem Hilbron toe.
*Guestfriendliness Award*
In de categorie horeca beloonden reizigers Balcony Bar op Schiphol Plaza en Park Café in Lounge 1 voor hun gastvrijheid met een Guestfriendliness Award. Het team van GrabandFly op de D-Pier was de Ârunner upÂ, en mocht de 2e prijs in ontvangst nemen.
"*Meer lezen over HMSHost Schiphol? Klik hier!*":http://www.hospitality-management.nl/?q=HMSHost+Schiphol&x=zoeken
~Christel Tuin~
HMSHost Schiphol Airport in de prijzen
13 maart 2015