Ondanks het zware weer waar de Amsterdamse hotelindustrie momenteel in verkeert, heeft Holiday Inn Amsterdam fors geïnvesteerd in re-styling van het product. Met de onthulling van het nieuwe Holiday Inn logo, een nieuwe 'look and feel' binnen het hotel en een nieuwe servicebelofte voor de gast, is Holiday Inn Amsterdam het eerste hotel binnen de Benelux dat de herlancering van het nieuwe Holiday Inn-logo inclusief upgrade heeft ondergaan.
Pascal Aartman, General Manager van het Holiday Inn Amsterdam, over de re-styling: De markt is nogal veranderd sinds de introductie van het merk 50 jaar geleden. Als één van de belangrijkste hotelmerken wereldwijd, dienen we ons te blijven ontwikkelen om in te spelen op de veranderende behoeften van onze zakelijke en leisure gasten van vandaag de dag. Uit een wereldwijd onderzoek onder meer dan 50.000 reizigers is gebleken dat gasten bepaalde elementen bij uitstek belangrijk vinden: extra grote bedden, grote douchekoppen, keuze uit specifieke kussens, persoonlijke aandacht en service in combinatie met een moderne en frisse uitstraling binnen het hotel. Samen met de compleet voltooide renovatie van de binnen- en buitenkant van ons hotel, kunnen we de komende jaren optimaal aan de wensen van onze gasten blijven voldoen.
De upgrade is onderdeel van een wereldwijd project van het Holiday Inn merk (Holiday Inn en Holiday Inn Express hotels). Alle 3.200 Holiday Inn (Express) hotels over de hele wereld krijgen hiermee een eigentijdse uitstraling, waarbij de gastbeleving nog meer voorop staat. Holiday Inn investeert hiermee ruim 1 miljard dollar (ca. 667 miljoen euro) in het merk dat al meer dan 50 jaar staat voor hoge kwaliteit tegen een eerlijke prijs.
~Hospitality Management; Hotelbouwplannen, Frank Lindner~
"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/holiday-inn-amsterdam-voltooit-relaunch-en-upgrade/
:mailto:?SUBJECT=Abonneren%20op%20de%20gratis%20nieuwsbrief%20van%20Hotellerie.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20de%20nieuwsbrief%20van%20Hotellerie.nl,%20de%20gratis%20nieuwsdienst%20van%20Hospitality%20Management.nl.%20Schrijf%20u%20nu%20in%20via%20deze%20link.%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl
Holiday Inn Amsterdam voltooit relaunch en upgrade
22 oktober 2009