Hotels.com introduceert Awards programma

9 juni 2015
Hotels.com introduceert Awards programma

Dankzij de beoordelingen van gasten heeft Hotels.com een nieuw programma geïntroduceerd om hotels met buitengewoon hoge beoordelingen van gasten
van over de hele wereld te waarderen.

*Awards programma*
In de eerste fase van het Awards programma heeft Hotels.com 6400 hotels in 117 landen geselecteerd, die een gemiddelde beoordeling hebben van 4.5 van de 5 punten of hoger. Ter controle analyseerde Hotels.com haar database van meer dan 15 miljoen beoordelingen, die zijn geverifieerd met het verblijf van elke gast.

*Waardering*
"Onze hotelpartners zijn van onschatbare waarde voor Hotels.com en wij willen hun harde werk en toewijding om gasten de best mogelijke ervaring te bieden graag erkennen. Dit programma is ook een waardering voor onze klanten, die persoonlijk hebben bijgedragen in de meer dan 15 miljoen beoordelingen, die deze best presterende hotels onderscheiden", vertelt Elena Novokreshchenova, Directeur Global Hotel Content van het Hotels.com.


*Verenigde Staten*
Amerika oogstte de meeste Awards met 1005 hotels die worden onderscheiden. Andere topbestemmingen zijn Groot-Brittannië (730), Italië (701) en Canada (351).

Elk geselecteerde hotel ontvangt een ingelijst certificaat en een raamsticker om in het hotel te tonen. Hoteliers krijgen ook de kans om de beoordelingen van gasten te delen op hun social media en digitale platforms door een speciale widget te downloaden. Hotels.com stimuleert reizigers om hun meest gedenkwaardige hotels te delen door de #LovedbyGuests hashtag te gebruiken.

Overig nieuws