Hotels.com introduceert met haar nieuwe loyaliteitsprogramma 'geheime prijzen' meer korting voor haar klanten. Het nieuwe programma biedt
leden een grotere selectie van scherpe hotelaanbiedingen, waarvan de meeste niet beschikbaar zijn op online vergelijkingssites. 'Geheime prijzen' biedt loyaliteitsleden, mobiele app gebruikers en e-mailontvangers duizenden speciale prijzen en aanbiedingen voor hotels op topbestemmingen over de hele wereld. Om gebruik te maken van 'Geheime prijzen' kunnen klanten zich aanmelden voor de Hotels.com e-mails, de Hotels.com mobiele boekingsapp gebruiken en/of zich opgeven voor het gratis loyaliteitsprogramma, dat omgedoopt is tot Hotels.com Rewards.
*Over het nieuwe loyaliteitsprogramma*
Het Welcome Rewards programma heet voortaan Hotels.com Rewards. Loyaliteitsleden ontvangen nog steeds een gratis overnachting bij elke tien nachten dat zij in één van de 200.000 wereldwijde hotels verblijven, zonder uitzonderingen van speciale data. Bestaande Welcome Rewards leden worden automatisch Hotels.com Rewards leden en verdienen op de vertrouwde manier hun gratis overnachtingen, zonder veranderingen in hun account. Tevens genieten leden de voordelen van het nieuwe 'geheime prijzen' programma.
*Waarde ten opzicht van andere online reiswebsites*
"We zijn constant op zoek naar manieren om onze service voor onze klanten te verbeteren," licht Clive Peoples, vicevoorzitter Customer Marketing van Hotels.com, toe. "Geheime prijzen biedt meer korting aan onze klanten, gebruikers van onze mobiele app en e-mail ontvangers. Dit vergroot de waarde, die Hotels.com biedt, ten opzichte van andere online reiswebsites."
Hotels.com introduceert geheime prijzen
12 mei 2015