Afgelopen april lanceerde BungalowSpecials het communicatiemiddel WhatsApp ter ondersteuning van de klantenservice. Omdat dit erg succesvol blijkt te zijn, heeft BookerZzz BV besloten dit nu ook voor HotelSpecials.nl te introduceren. Sinds juli kunnen klanten ook via dit middel contact opnemen met de klantenservice.
Met de lancering van WhatsApp wil HotelSpecials.nl het voor boekers nog makkelijker maken om in contact te komen met de klantenservice. Zo kunnen boekers voor, maar ook tijdens hun verblijf, ten allen tijden terecht met hun vragen. Voorlopig is deze vorm van communicatie mogelijk tijdens het maken van de boeking en hierna. Ze kunnen bijvoorbeeld het verzoek doen hun bevestiging nogmaals te willen ontvangen of hun boeking te willen wijzigen. Ook kunnen vragen gesteld worden over de kamerfaciliteitenbij een al gemaakte boeking of over een betaling. Je kunt je chatgesprek via WhatsApp nu ook voortzetten op je desktop door de app van je telefoon te koppelen aan je desktop.
Verhogen van de klanttevredenheid
Sinds de lancering van WhatsApp bij HotelSpecials.nl zijn hier veel positieve reacties op gekomen. Gebruikers van de service geven aan dat vragen ‘zeer snel en goed worden opgepakt’ en dat het ‘een fijne service’ is. De meest voorkomende vragen betreffen het eerder afleveren van bagage bij het hotel, of de boeking goed is doorgekomen en wat de mogelijkheden zijn om aankomst- en vertrek data te wijzigen. Net als BungalowSpecials mikt HotelSpecials met de invoering van WhatsApp op het verhogen van de klanttevredenheid.