Hotel omarmt gastenervaringen op website

7 mei 2009
Hotel omarmt gastenervaringen op website

Het Albus Grand Hotel, gelegen in het historische centrum van Amsterdam, heeft deze week haar nieuwe website gelanceerd. Op de vernieuwde website staat de mening van de gast centraal. Door interactie met haar gasten te zoeken, wil het hotel haar persoonlijke benadering en open karakter meer benadrukken. Met de restyling van de website wil het hotel onder (toekomstige) gasten een gevoel creëren voordat men het hotel bezoekt. Enkele nieuwe features op de "website":http://www.albusgrandhotel.com moeten hieraan bijdragen.

Via een aparte reviewpagina kunnen gasten eenvoudig hun ervaringen delen en andermans ervaringen lezen. Ook plaatst het Albus Grand Hotel de beoordelingen die zij krijgt via Trip Advisor op haar website. Vanaf nu biedt de website gasten ook een overzicht van de Amsterdam City Highlights. Deze speciale pagina, voorzien van een plattegrond via Google Maps, laat gasten in één oogopslag zien wat er in de omgeving van het hotel te beleven is. Door de integratie van een ‘quick reservation panel’ is ook het boeken van een kamer vereenvoudigd.

Volgens Taco van der Meer, directeur/eigenaar van het Albus Grand Hotel, is de website precies geworden zoals hij had verwacht. "De persoonlijke benadering die wij als hotel nastreven, komt door de nieuwe look en feel volledig tot zijn recht. Daarnaast ben ik erg tevreden met het achterliggende maatwerk Content Management Systeem (CMS), waarmee we zelf de website eenvoudig up-to-date kunnen houden."

"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/hotelwebsite-omarmt-gastenervaringen-op-website/

Overig nieuws