AccorHotels, met zoÂn 1.850 vestigingen wereldleider in het segment budgethotels, stelt het recentste ibis-hotel van de nieuwste generatie voor in
Rijsel.
*Frisse wind*
Drie jaar na de oprichting van de merken ibis, ibis Styles en ibis budget blijft de Groep inzetten op een moderne uitstraling, het kenmerk van haar economy-segment. De ibis-familie heeft een frisse wind in haar marktsegment gewaaid, met een volledige, diepgaande make-over van de klantervaring, die voor een internationaal netwerk van zoÂn omvang in recordtempo is verlopen.
Gesterkt door hun succes op het vlak van prestaties en klanttevredenheid, blijven de ibis-merken verder innoveren om hun leiderspositie te verstevigen op basis van hun groei, de introductie van nieuwe concepten en hun aandacht voor de wensen van de klant en de marktomstandigheden.
*Enkele feiten:*
· Meer dan de helft van de hotels die de groep AccorHotels in 2014 opende behoort tot de ibis-familie: wereldwijd opent elke 3 dagen een ibis-hotel zijn deuren
· ibis Styles is wereldwijd het eerste Âecodesign & lifestyle economy-merk met meer dan 270 hotels en meer dan 40 openingen per jaar
· Op de eigen websites van de ibis-merken wordt elke 2 seconden een kamer gereserveerd
· ibis lanceert het nieuwe kamerconcept 'Sweet Room by ibis'
· ibis budget introduceert diensten die tot nog toe niet te vinden waren in de 'low cost'-hotelbranche, op basis van de verwachtingen van klanten en de observatie van hun gedrag
ibis-hotels voor de nieuwste generatie
18 juni 2015