ibis-hotels voor de nieuwste generatie

18 juni 2015
ibis-hotels voor de nieuwste generatie

AccorHotels, met zo’n 1.850 vestigingen wereldleider in het segment budgethotels, stelt het recentste ibis-hotel van de nieuwste generatie voor in
Rijsel.

*Frisse wind*
Drie jaar na de oprichting van de merken ibis, ibis Styles en ibis budget blijft de Groep inzetten op een moderne uitstraling, het kenmerk van haar economy-segment. De ibis-familie heeft een frisse wind in haar marktsegment gewaaid, met een volledige, diepgaande make-over van de klantervaring, die voor een internationaal netwerk van zo’n omvang in recordtempo is verlopen.

Gesterkt door hun succes op het vlak van prestaties en klanttevredenheid, blijven de ibis-merken verder innoveren om hun leiderspositie te verstevigen op basis van hun groei, de introductie van nieuwe concepten en hun aandacht voor de wensen van de klant en de marktomstandigheden.

*Enkele feiten:*

· Meer dan de helft van de hotels die de groep AccorHotels in 2014 opende behoort tot de ibis-familie: wereldwijd opent elke 3 dagen een ibis-hotel zijn deuren

· ibis Styles is wereldwijd het eerste ‘ecodesign & lifestyle’ economy-merk met meer dan 270 hotels en meer dan 40 openingen per jaar

· Op de eigen websites van de ibis-merken wordt elke 2 seconden een kamer gereserveerd

· ibis lanceert het nieuwe kamerconcept 'Sweet Room by ibis'

· ibis budget introduceert diensten die tot nog toe niet te vinden waren in de 'low cost'-hotelbranche, op basis van de verwachtingen van klanten en de observatie van hun gedrag

Overig nieuws