De keynote van HotelSummit 2024, hét jaarcongres voor hotelmanagement, wordt verzorgd door Marc Oosterhout. Hij vertelt op 4 november in Postillion Hotel Utrecht Bunnik over branding en wat hoteliers kunnen leren van retail en andere sectoren.
Oosterhout wordt door collega’s vaak de beste merkstrateeg van Nederland genoemd. Met een brede ervaring in merkstrategie werkte hij voor tal van A-merken zoals KPN, Albert Heijn, NS, Schiphol, Rijksmuseum, ABN AMRO, Coolblue, NPO, VPRO, Picnic en UMC Amsterdam. In 1999 was hij een van de oprichters van het toonaangevende reclamebureau N=5. Sinds 2020 is hij zelfstandig consultant en adviseert hij bedrijven over merkstrategie. Oosterhout schreef drie boeken over merken, waaronder de Kunst van het Kiezen en de bestseller Power Brands 2.0.
Branding voor hoteliers
Wat is het succes van merken als Nike, Dove, Ikea, Nepresso en AirBNB? Welke brandingprincipes liggen ten grondslag aan hun succes? Wat kunnen we ervan leren? En hoe kunt u het toepassen op uw hotel? Dat is de kern van het betoog van Oosterhout. Hij geeft een inleiding in het moderne merkdenken met veel inspirerende voorbeelden en praktische handvatten om zelf met branding aan de slag te gaan.
Het complete programma van HotelSummit 2024 is hier te vinden.
Registreren voor HotelSummit 2024 kan hier.
Blijf op de hoogte!
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in uw mailbox? Registreer hier voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.