Bij HotelTech staan kennisoverdracht en inspiratie centraal. Ook dit jaar hebben wij een interessant programma samengesteld. Wij presenteren drie keynote speakers die u inspireren en een nieuwe kijk op het ondernemen bieden. HotelTech is een kennis- en inspiratiedag die gratis toegankelijk is voor hoteliers. Inschrijven kan via deze link.
Hieronder presenteren we je de keynote sprekers:
Bart Götte
Thema inspiratie: Hoe gaan we om met generatie y?
Bart Götte (1971) is business futurist, psycholoog en ondernemer. Als voorwaarts denker, werkt Bart samen met klanten aan het creëren van inspirerende en realistische toekomstperspectieven en de doorvertaling naar strategievorming, bedieningsconcepten, en propositieontwikkeling. Bart is een effectieve ‘mind-stretcher’ die op ontspannen en luchtige wijze de zin en onzin van managementinzichten onder de aandacht brengt. Zijn keynote presentaties staan garant voor verrassende confrontaties, inspirerende nieuwe ontwikkelingen, en praktische tips waar elke manager zijn/haar voordeel mee kan doen.
Herman Rijksen
Thema inspirerend leiderschap: Hoe trek je een organisatie weer los?
Herman Rijksen is managementadviseur en coach. Klankbord voor bestuurders, directie en management. Hij heeft veel ervaring in het aansturen van teams en professionals. Herman doorziet processen en benoemt feilloos de problemen. Niet minder lastig, wel helder. Werkt actief met groepen, dicht op het werk en dicht op de huid. Hij stelt u, de leidinggevende, prikkelende vragen als:
‘Hoe beoordeel ik mijzelf als leider?’
‘Weet ik echt hoe mensen naar mij kijken?’
‘Hoe schat ik mijn taakvolwassenheid in op moeilijke dossiers?’
Herman Rijksen veroorzaakt beweging, kritisch denken en betrokkenheid.
Quintin Schevernels
Thema ondernemen: Kijk naar je hotel als start-up
Quintin Schevernels (1971) heeft gewerkt bij corporates, start-ups, private equaties bedrijven, en venture capital. Hij was directielid bij Telegraaf Media Groep, COO bij VNU Media en CEO van technologie startup Layar (in 2014 verkocht aan het Engelse Blippar). Sinds 2014 is hij als adviseur, coach en investeerder betrokken bij start-ups en adviseert hij corporates over strategie, innovatie, investeringen en overnames. Quintin Schevernels is auteur van het boek ‘Suites and Hoodies’.
Hij geeft antwoord op vragen als:
‘Hoe stapt u uit een versleten businessmodel?’
‘Hoe gaat u om met bedrijven als Booking.com of Airbnb?’
‘Wat zou er gebeuren wanneer u, als hotelier, zich zou gedragen als start-up?’
Quintin Schevernels schudt de boel op, zet u aan het denken en geeft u waardevolle tips.
Parallelle sessies
Naast de lezingen van de keynotes, vindt u een programma met parallelle presentaties van experts op het gebied van veiligheid, strategie en marketing. Zij bieden u oplossingen voor uw hightec vragen waarmee u de veiligheid van uw hotel, de strategie en de marketing kunt verbeteren.
U krijgt antwoord op vragen als:
De cloud, waarom wel of niet in de cloud?
Veiligheid in mijn hotel, hoe doe ik dat?
Wat is de invloed van terrorisme op het boekingsgedrag van uw gast?
Meer direct boekingen? Dat kunt u zelf.
Maar we laten u ook nadenken en stellen prikkelende vragen:
Waarom moet de gast voor 11.00 zijn kamer uit?
Waarom ook nog betalen voor parkeren?
Ontbijten tot 11.00, waarom?