Het Four Seasons Hotel in Midtown, Georgia heeft wel een hele lucratieve manier gevonden om tienergasten de ins-en-outs te geven omtrent de stad. De zeventienjarige Ashley Tannehill, laatstejaars highschoolleerling, zit elke zaterdag achter de balie om tieners alles te vertellen over de juiste uitgaangsplekken en de leukste dingen om te doen op dat moment. De hoteldirectie is van mening dat Ashley door haar jeugd de juiste toon weet te zetten bij het jongere publiek. Niet alleen haar adviezen zijn gewild, de tieners krijgen er ook nog eens een emmer popcorn, pinda's, een zakje marshmellows en twee cola's om de boel weg te spoelen bij cadeau. En om het af te maken volgt er een editie van Teen People Magazine en een dvd-film. Ashley was de eerste van de tienervraagbaken. Het Four Seasons -blij met het enthousiaste respons van gasten- besloot dit systeem ook in te stellen in haar hotels in New York, Chicago en Philadelphia. Volgens de directie stimuleren de tieners de loyaliteit bij gasten. Het Four Seasons is niet het eerste hotelketen dat iets aparts doet voor haar gasten. Het Embassy Suites Hotels lanceerde de Kids-eye View, een programma dat voorziet in suggesties voor hippe plekken waar van alles gebeurt -aanbevolen door de kinderen. En sommige Ritz-Carltons bieden technische helpers aan en zelfs romantiekhelpers. Het zal je maar gebeuren! En La Posada in Santa Fe, heeft zelfs een 'cheese concierge' die advies geeft over meer dan twintig soorten kaas.