De pandemie heeft de manier waarop we werken veranderd. Hybride werken is blijvend en meetings, zowel online als fysiek, zijn sinds het begin van de pandemie toegenomen. Hierdoor is ook de wereld van zakelijke events en vergaderingen volop in beweging. Waar meetings, congressen en events eerder een doorsnee zakelijk karakter hadden, staan nu vooral verbinden, oprechte connecties, inspireren en motiveren centraal. Leonardo Hotels speelt met het nieuwe eventconcept 'Now We're Talking' in op deze veranderende behoefte.
Het nieuwe concept van Leonardo Hotels zal vanaf heden toegepast worden op alle events binnen de Benelux, van kleine board meetings en vergaderingen tot aan congressen en galadiners. Het voornaamste doel van 'Now We're Talking' is het creëren van een 'spark for conversation', zodat er oprechte connecties kunnen ontstaan tussen gasten, collega's of deelnemers van een event. Het nieuwe concept omvat onder andere technieken om het gesprek aan het begin van een meeting of event op gang te brengen en elementen zoals bordspelletjes, een potje tafeltennis of yogasessie tijdens een pauze, zodat deelnemers weer opgeladen de meeting ingaan. Maar ook door middel van complimenten kaarten, voor oprechtere connecties tussen gasten en live kook elementen wil Leonardo Hotels dat extra stapje zetten met hun nieuwe concept.
Alexander Kluit, directeur van Leonardo Hotels Benelux: “Meetings en events hebben vaak een zakelijk karakter, maar wij zijn van mening dat ze niet saai hoeven te zijn. Wij vinden dat meetings en events verbindend, leuk, verrassend en oprecht moeten zijn. Met het nieuwe concept 'Now We're Talking' willen we naast de perfecte uitvoering van vergaderingen en events, inclusief de juiste vergadertools, ook ervaringen creëren die leiden tot inspirerende en onverwachte gesprekken en verrassende ontspanningselementen.”
Met een verwachte toename van het aantal meetings en zakelijke events in 2023 (Trendrapport Cvent, 2023), zal ook de behoefte aan ondersteuning gaan toenemen. Het nieuwe eventconcept van Leonardo Hotels focust zich daarom niet alleen op de uitvoering, maar ook op een connectie met de organisator, vooraf, tijdens en de dagen na het event. Door middel van persoonlijke begeleiding en aan de hand van de vier kernwaarden van het ‘Now we’re Talking’-concept (verbindend, leuk, verrassend en oprecht) zal er invulling worden gegeven aan een meeting of event waarbij het beste uit de wensen van de opdrachtgever gehaald wordt.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.