Publieksronde ‘Hotel Website of the Year’ 2024 verkiezing van start

Auteur: Redactie
Awards 16 februari 2024
Publieksronde ‘Hotel Website of the Year’ 2024 verkiezing van start

Deze week markeert het begin van de publieksronde van de Hotel Website of the Year verkiezing, een jaarlijks evenement dat de crème de la crème van de hotelwebsites in de schijnwerpers zet. Tot en met 25 februari kunnen stemmers hun favoriete hotelwebsite van 2024 kiezen, met als beloning de kans op een verblijf in het winnende hotel. De top vijf hotels met de meeste stemmen gaan door naar de finale, waar een deskundige vakjury een winnaar selecteert op basis van verschillende criteria.

De spanning stijgt in de race naar de finale van de verkiezing van dit jaar, waarin de deelnemende hotels vastberaden strijden om een plek te veroveren. Tijdens de publieksronde draait alles om het mobiliseren van de doelgroep van het hotel, waarbij onder ander LinkedIn als kanaal wordt ingezet om stemmen te verzamelen.

Lezers van Hospitality Management kunnen zich gratis registreren met ticketcode HTMG24 via deze link

De organisatie is verheugd te kunnen aankondigen dat de vakjury opnieuw bestaat uit vooraanstaande namen uit de hospitalitybranche, met zelfs vertegenwoordiging vanuit Google, een van de belangrijkste spelers in de online travel markt. Erik Baumann, directeur van Hoteliers.com en organisator van de verkiezing, merkt op: "We zijn trots op de diversiteit en expertise van onze juryleden, die de kwaliteit en innovatie in de hotelindustrie vertegenwoordigen." Met het toenemende belang van direct contact tussen hotels en gasten in gedachten, verwacht Baumann dat de producten van Google voor hotels een significante impact zullen hebben op het genereren van directe boekingen in de komende jaren.

Er strijden meer dan twintig hotels uit Nederland, Curaçao en Bonaire om de felbegeerde titel en er wordt al volop gestemd. De verkiezing wordt dit jaar opnieuw samen met de Independent Hotel Show georganiseerd, dé vakbeurs voor hotels, waar de winnaar op 12 maart in de RAI te Amsterdam bekend gemaakt wordt.

Stemmen?

Het doel van de verkiezing is om de bewustwording van direct boeken bij het Nederlandse publiek te vergroten en als branche te leren van de best practices van de finalisten, daarom is iedere stem van belang. Stemmen, of gewoon even wegdromen bij de prachtige hotelwebsites van de deelnemende hotels kan tot en met 25 februari op deze website.

Blijf op de hoogte!

Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in uw mailbox? Registreer hier voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Overig nieuws