Inntel Amsterdam-Zaandam staat nog in de steigers, maar het ontwerp is al duidelijk zichtbaar. De opeenstapeling van Zaanse gevels geeft een beeld van de Zaanstreek door de eeuwen heen. Het ontwerp is gemaakt op basis van historisch beeldmateriaal. "Hiermee doen we een bijdrage aan het behoud van het culturele erfgoed van de Zaanstreek", zegt Isabelle Salsmans, General Manager Inntel Hotel. "Met de komst van het nieuwe hotel willen we ook een goed doel ondersteunen dat zich op historisch of sociaal vlak voor de Zaanstreek inzet." Op 18 maart 2010 ontvangt Inntel Amsterdam-Zaandam haar eerste gasten en de kameromzet van deze allereerste nacht wordt geschonken aan een door de Zaankanters gekozen goed doel.
Eind januari worden er uit de inschrijvingen drie goede doelen gepikt en is het aan de inwoners van de Zaanstreek te bepalen wie de winnaar wordt. Inschrijven kan op "www.inntelamsterdamzaandam.nl":http://www.inntelamsterdamzaandam.nl.
~Hospitality Management, Natalja Elings~
"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/inntel-hotel-zoekt-goed-doel/
Inntel Hotel zoekt goed doel
9 december 2009