Van Hessen wil het imago afstoffen en deze transformeren naar een frisse, eigentijdse huisstijl met nieuw elan. De website en communicatie zijn in een nieuw jasje gestoken en ook online gaat Van Hessen de verbinding met haar doelgroepen aan. De nieuwe slogan belooft: "Guide. Deliver. Care."
Van Hessen is een begrip in de hospitality en horeca automatisering en bestaat al ruim 100 jaar. Met meer dan 3000 klanten in 15 landen, levert Van Hessen gerenommeerde PMS, POS en IT-oplossingen en een eersteklas dienstverlening. Het bedrijf biedt, met een full-service aanpak, meer dan alleen IT-oplossingen. Zo is er ruimte voor persoonlijke aandacht en advies, worden er goede implementaties geleverd en kan men vertrouwen op care & support.
Maar dit trackrecord is geen vrijbrief voor stilstand en nieuwe tijden vragen om een terugkeer naar de kern. Daarom heeft Van Hessen het moment aangegrepen om haar diensten verder uit te diepen. Waarbij, naar eigen zeggen, al het goede wordt behouden en gekoesterd en tegelijkertijd vernieuwing en verjonging plaatsvindt - om zo de kernwaarden van het bedrijf te herijken en de beloften te onderschrijven.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.