Gasten die via één van de in huis geplaatste iPads, de KdK App of een aftersalesenquête bij Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten
een beoordeling schrijven over hun meetingervaring, zijn nu ook zichtbaar op MeetingReview. Het conferentiehotel is hiermee de eerste locatie die zakelijke reviews niet alleen intern gebruikt maar ook extern publiceert.
*Zakelijke reviews*
Reviews: ze zijn al gemeengoed voor hotels en restaurants, maar voor vergaderlocaties, conferentieruimtes en eventcentra staat dit fenomeen nog in de kinderschoenen. Commercieel manager Lars Beckers van Kontakt der Kontinenten weet hoe belangrijk reviews zijn en heeft het initiatief van MeetinReview.com direct omarmd. Er was echter wel een belangrijke wens. Het is niet wenselijk om een gast te vragen twee keer een beoordeling te schrijven over dezelfde bijeenkomst.
*Olery Feedback*
De integratie met Olery Feedback bracht de oplossing. Olery is het bedrijf dat voor hotels beoordelingen verzamelt en analyseert. Gasten die bij Kontakt der Kontinenten een survey starten over hun meeting krijgen nu de vraag of de beoordeling ook op MeetingReview gepubliceerd mag worden. Als er geen toestemming wordt gegeven blijven de antwoorden alleen intern beschikbaar. Als er wel toestemming wordt gegeven worden de antwoorden op de vragen ook doorgegeven aan MeetingReview. Na ontvangst wordt door MeetingReview de beoordeling gescreend. Indien deze overeenstemt met de gebruiksvoorwaarden dan wordt deze gepubliceerd bij Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten.
*Integratie van reviews op eigen site*
De bezoeker van de website van Kontakt der Kontinenten kan door de Olery-integratie precies zien wat de score is van de online beoordelingen en wat daarvan het gemiddelde is. Ook de medewerkers weten direct wat de waardering is voor de geleverde dienstverlening.
"*Meer lezen over Kontakt der Kontinenten? Klik hier!*":http://www.hospitality-management.nl/?q=kontakt&x=zoeken
~Christel Tuin~
Openheid over zakenreviews
12 maart 2015