In een uitdagende tijd voor de hotelbranche investeert LBG Hotels in innovatie met de aanstelling van Ralph Meijs als directeur Business Development. De hotelgroep heeft sinds haar ontstaan in 2007 een gestage en structurele groei gemaakt, een groei die ook de komende jaren doorzet. Eind 2021 staat de opening van een nieuw hotel in Den Haag op de planning. Meijs neemt in zijn nieuwe functie de portefeuille business development, sales & marketing en finance onder zijn hoede en zal van daaruit in sterke mate gaan bijdragen aan de groei van LBG Hotels.
Ralph Meijs (1969)
Nieuwe functie: Directeur Business Development LBG Hotels Vorige functies: Business Consultant, Managing Director Aevitae
Algemeen directeur Rino Soeters over de toetreding van Ralph Meijs: “Groei vraagt om strategische keuzes, daarom zijn wij verheugd met toetreding van Ralph tot de directie. Ralph heeft diverse management- en directiefuncties vervult binnen meerdere financiële instellingen en heeft van daaruit en zijn opleidingen zeer specifieke kennis. Hij is bijzonder daadkrachtig en ondernemend. Ralph heeft een groot landelijk netwerk en oog voor detail. Zijn sales drive, senioriteit en kennis van financiën zijn onmisbaar bij onze ambities.”
LBG Hotels weet op een eigenzinnige manier hotelconcepten te ontwikkelen en exploiteren die voortdurend aansluiten op de actuele vraag in de hospitality markt. Onconventionele keuzes gaat de hotelgroep daarbij niet uit de weg. Zo werd in Kaboom Hotel de hotelkamer ontdaan van alle overbodige luxe nadat uit onderzoek bleek dat de reiziger eigenlijk niet meer wilde dan een topkwaliteit bed, snelle wifi, goede douche en ontbijt naar keuze. Een concept waarin de reiziger niet langer hoefde te betalen voor extra’s die hij toch niet gebruikt, was geboren.
LBG Hotels; hotels met fun, guts en social involvement
LBG Hotels is een ambitieuze en snelgroeiende hotelgroep. Na de meest recente opleveringen van The Green Elephant Hostels (2019) en Hotel Mariënhage (2019), verwacht LBG Hotels eind 2021 een nieuw hotel te openen in Den Haag. Naast kwantitatieve staat ook kwalitatieve groei op de prioriteitenlijst, op de agenda staat een uitbreiding van Hotel Mariënhage met extra kamers, een fitness- en wellness ruimte. LBG Hotels ontwikkelt en exploiteert unieke hotelconcepten in Nederland, altijd met kernwaarden Fun, Guts en Social Involvement. LBG Hotels heeft hotels in Maastricht, Eindhoven en Amsterdam en breidt eind 2021 uit naar Den Haag.