LG Business Solutions (LG) is vandaag een strategisch partnerschap aangegaan met Van Domburg Partners (onderdeel van Midwich Ltd.), distributeur van professionele audiovisuele (AV)-oplossingen in de Benelux. Hierdoor krijgen nog meer organisaties in de Benelux, van iedere omvang, toegang tot professionele displays met de hoogste beeldkwaliteit.
Patrick Bouwman, Sales Director bij LG Business Solutions, is dan ook enorm trots op de overeenkomst. “Deze samenwerking komt voort uit onze bestaande samenwerking met Midwich. Met deze overeenkomst combineren we opnieuw twee leidende bedrijven in de audiovisuele markt”, vertelt hij. “Door onze krachten te bundelen, kunnen we nog meer partijen in de Benelux en Europa ondersteunen met de hoogste beeldkwaliteit. We kijken met trots uit naar een mooie samenwerking tussen LG Information Display en Van Domburg Partners.”
Met behulp van de overeenkomst is het voor Van Domburg Partners mogelijk om audiovisuele producten van LG Information Display aan te bieden aan bestaande en nieuwe klanten. Op die manier wordt de zakelijke beschikbaarheid van de hoogwaardige oplossingen in de Benelux verder uitgebreid. Dit gaat onder meer over digital signage, narrowcasting, videoconferencing, LED-, outdoor- en high brightness displays.
“We zijn erg enthousiast over dit nieuwe partnerschap tussen Van Domburg Partners en LG”, vertelt Ed van Domburg, Managing Director bij Van Domburg Partners. “Door een sterk en gerenommeerd wereldwijd merk als LG aan ons portfolio toe te voegen, kunnen we onze resellers een compleet portfolio van commerciële display- en LED-oplossingen bieden. Daarnaast kunnen we in de toekomst kansen creëren bij nieuwe klanten. Ik ben er trots op om LG als partner toe te voegen en ik kijk uit naar een sterke samenwerking in de komende jaren."
Bouwman: “Het afgelopen jaar hebben wij op het gebied van LED een stormachtige ontwikkeling meegemaakt. Daardoor zijn we inmiddels een van de grootste, snelst groeiende bedrijven in Europa en benutten steeds meer eindgebruikers onze oplossingen. Die trend zetten we graag verder door in het nieuwe jaar, met een succesvolle samenwerking.”